Vi hade iallafall tur med vädret..

Dagen har bestått av en faktiskt riiktigt skön dag i åre. (bilder när jag orkar) .
Men det här med prolympia och bussar,, ojoj det går inte ihop.
Ja förra fjäll saken vi va på så kom ju som sagt bussen två timmar sent. Och nu , när jag hade släpat mig till skolan kvart över 7 (!!!!) så kommer sååklart alla bussar uton dem jag skulle åka. ( alla va indelad i sex olika bussar). Då hade våran buss gått sönder på vägen ! Hur ofta händer det då. Så du när alla andra bussar redan hade åkt kommer våran, och halv nio är vi iväg. Jag som hade kämpat för att komma upp i tid.. Och sen på hemvägen, åter igen kör alla bussar i väg. För en jävla sexa i min buss hade tappat bort sin iPhone.. näe men inte alls drygt!
Kom iallafall hem och då kom sanna och vi gick på ljussättning, lantis som hon är går det bara en buss 10över10 hem så vi tog en glass medans vi vänta. Och gud så gott det var!
Ska sova nu. shoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0