Då, nu, sen.

Sitter jag och försöker plugga, nått som verkligen behövs. Men tror ni de går eller? Nääe inte jagheller.
Amanda kom förbi med semlor och muffins ikväll också, mumma ! '
Jag skulle kunna skriva att det var nationella idag och blablabla men det tycker jag att alla andra klarar så bra så jag slipper.
Det är lite kul, för så fort det händer något så skriver typ ALLA det på bloggar eller facebook.
Varje söndag är SOLSIDAN det ända som står överallt. Eller när det snöar dom första åtta gångerna står de. Ja ni fattar grejen.
Imorron ska jag på badet. Har foto så vi ska ta kort på olika idrotter. Min grupp har då just badet. känns ju jätte bra så här på vintern när man ser ut som värsta liket och allt.
Men nu ska jag lägga ner datan och ta fram böckerna. Eller så ska jag kolla på nått avsnitt av oc. Blir bra det.
'tycker bilden är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0