-skriv din rubrik här-

Efter att ha avnjutit en lyxig frukost på clarion så fortsatte mitt glamorösa liv till stan, ett enda linne fick följa med hem. Kom hem och fick dåliga nyheter, på onsdag är det premiär på neversaynever. och vart tror ni jag är då då!?
jo men såklart är det just den dagen jag ska bo mitt ute i ingenstans och ha vinterutbildnig... !! åååh vad less kjag blir !
Men livet går vidare, har haft fin besök här ikväll och vi såg världens näst sötaste film.
och eftersom jag nu inte har något annat för mig så borde det vara lika bara att gå och lägga mig, men ska kolla på OC istället. Bra val ! väääligt mycket film tittande för min del på sista tiden. men jag gillare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0