till sanna

jag hatar för tillfället sanna jonsdotter, hon är en nörd som inte har nått liv. hon har inte kommit på dansen sen den började efter jul = 10veckor, sen va hon är typ två gånger av dom 8 veckor som va innan det . så hon har alltså inte vart där på ungefär 16 veckor! det är ju nästan ett år ! men okej , 7 av veckorna hade vi lov men iallafall! hon har inte tiiiid, för hon måste pluggaaaa, kan inte komma hem  så seeent, näe men sov på bussen dåå !
du måste komma idag annars blir jag sur på den och då jävlar !
du kommer bli tjock och inte ens orka gå till kylskåpet!
de vill du ju inte så du får komma ! ! bussen går snart , bara hoppa på den! jag väntar med dej tills bussen kommer också. ååh va jag är snäll.. MEN bra då ses vi !

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahahahahahhahahahaahahha har du kul ebba?

2011-01-31 @ 18:34:40
Postat av: Sannaaaa

1. Jag har missat typ 5 gånger innan lovet :)

2. Förra gången kunde jag absolut inte för då var jag förskyld + 8 läxor och prov.

3. Innan den gången hade jag feber

4. skola e viktigqre för jag ligger ju typ ig varning på allt så känner att det e viktigare.

5. ta dig nånstanns

6. Va glad att jag ens kommer någongång då jag verkligen kan

7. Jag har nu missat bussen

8. det e ju mina pengar :D

9. hejdå :D

2011-01-31 @ 18:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0