110106

hej bloggen!
kul att träffas.
jag vill bara skrytta lite om hur duktig jag är. jag skulle äta frukost, ja bara en sån sak lixom.
men iallafall, då gjorde jag fruktsallad och smoothie! gottit och nyttigt! känner mig lite stolt faktiskt.
och en ska till ! jag har hållt mitt godisförbud! goodforme. ja inte så länge kanske men det är alltid något!
nu ska jag städa mitt rum som ser för jäkligt ut sen ska jag och min pappa ut och äta på resturang. Lyx.
jag kommer spendera natten hos min vänn matilda johansson. och JA, vi kommer dö! ska se skräck film heeela natten lång. aja segare blogg.

Kommentarer
Postat av: Emma jonsson

Wiho Ebbie har blogg:) Men är det bara jag äller är din blogg skev? allt är förflytatt till höger liksom typ för mycket. pussen

2011-01-06 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0