Duktiga jag

Idag har jag varit duktig! Jag har städat mitt rum, och börjat packa ner saker i flyttkatonger, jag vet det är en månad kvar men sakerna får liksom inte plats nånstans. Ska bli himla skönt att flytta till ett hus så man kan gå ut och sätta sig påtomten istället för en balkong rakt över värsta bilvägen. Och så har jag ju bloggat mycket mer än vanligt ! creds.
Såg ni föresten Fenomen i söndags? Då skulle man iallafall lägga en sked på tvn och säga 1,2,3 böj smält och då skulle det hända nått med skeden. Att den böjdes eller flög iväg tex. Såklat var jag ju tvungen att prova. Men det funkade inte så jag gick och gjorde fika, och sen när jag kom tillbaka så hade den böjt sig ! 
Blev lite besviken när jag kom på att det var amanda som hade böjt den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0