Kan andas ut...

Har kommit hem (till min stuga) och jag leeever !
Precis innan jag skulle gå hem, upp för en mörk slalombacke omringad av skog helt själv, så berättar fanny om en skrämfilm hon sett. Om några som blir fast i en lift, omringad av skog helt själva på kvällen typ samma tid som blir uppäten av vargar och dör och allt va bara hemskt. Ja men då känns det ju jätte bra för mig att gå hem just då..
Men jag övervägde att stanna kvar men då kändes det myyycket skönare att sova hemma, kunda somna till OC och äta en glass. Skulle ändån fått gått upp för backen imorgon när alla åker skidor där och typ turister som kör över en. Nej, mycket bättre att gå hem.
Imorgon har vi hemliga planer, mohaha..
ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0