sista dagen på lovet

det är sorgligt! hatar det, vill inte tillbaka. vrf kan man inte få ha lov hela tiden. eller varannan vecka åtminstone!
det här lovet har jag:
sovit
varit i åre i 2 veckor
sovit lite till
kommit hem
sovit
träffat folk
sovit
kollat på film
ätit
firat jul och nyår (säger man fira jul??)
sovit
inte gjort nånting alls
det har vart ett skönt lov! men skola imorrn.
det har slagit mig att jag aldrig kommer komma upp kl 7. jag har varit dålig på att gå och lägga mig ii tid om man säger så. idag tillexempel vaknade jag av att min syster kom in och slog på en kastrull kl 3. hur jobbigt?såååååå jobbigt.
men nu ska jag skriva lite på min deckare. vill inte . men jag måste.
inte okej att dom ger oss plugg på ett lov!! hallåååå
coola vi som gick upp på taket. woow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0