inge bra på det här

Ett till kvälls inlägg. kommer inte kunna sova ikväll heller känner jag .
jag sitter istället och äter ostkrokar. men det är inte sånna där vanliga utan typ chili.. GAAH !
hur stark va inte dom då! min mun brinner upp men vad gör väl de. ska kolla på en film nu men har inte riktigt bestämt vilken.
Btw Fanny Asplund har varit en snäll vän och gjort designen och headern, fin bild där  fanny , verkligen. men den ska jag ha tills jag fattar hur man gör egna.
Men jag fattar inte hur dom som bloggar orkar ! jag har skrivit ett inlägg och är redan less. kan ju va att  jag inte har kommit in i det än men. så jag säger nu förlåt till alla jag klagat på att dom inte har uppdaterat, Förlåt.

Kommentarer
Postat av: fanny

haha ville du ha ebbaarnesson?! ;) <3

2011-01-06 @ 12:14:58
URL: http://ffannyasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0