däns

har vart och dansat ikväll. det var en va dom roligaste gångerna!
vi var bara fem stycken  och ingen ledare så vi fick göra va vi ville. nu tänker väl dom flesta att vi bara slappa och inte gjorde så mycket då. men FEL!
vi körde världens styrka och allt ! kommer ha träningsvärk imorron har jag en känsla av.
kulkulroligtroligt.
nu hade jaf tänkt att vara bra o gå och lägga mej ! och klockan är bara 8. men jag måste, för jag är så himla trött varje dag.. det funkar inte.
var även på stan ett tag i dag och fick med mig ett par svarta jeans en tröja jag tänkte ha att dansa i eller så och en svart typ vanlig. orkar inte ta bilder. är ju trots allt ingen modebloggare.
vårshowen förra året.
jag har ett tvång att ha en bild varje gång. det blir så tråkigt annars och man vill inte läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0