fjärde advent

fyra ljus tändes idag, eller vi fuska och gjorde det igår.
denna helg har jag hunnit med mycket, men det känns som om jag inte har gjort något alls. sånt är bra.
i fredags dansade jag på basketen igen och gick senare ner till studion igen och dansa lite tog kort åt prata skratta filma blev så rädd att jag började gråta och hade det väldigt bra där hela natten.
i lördags var jag och kolla på cirkus dawes med olivia, vi har det som en liten tradition. hade en lugn kväll hemma och mös, kollade på oth, som jag för övrigt är besatt av.
Idag har jag vart på den årliga julmiddagen hos farmor. hon är världens bästa på alla sätt.
Nu ska jah kolla klart på beck, man kan liksom inte sluta kolla mitt i en film. kan ju också va uppe läänge eftersom jag börjar fem över ett imorgon, iiih! det gör mig glad.
Det gör ni också! ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0