Still sick

Är ute för första gången på sen i söndags. Sitter nämligen på balkongen. hehe.  hon avancerar.
Sitter i min otoligt fula blå fladdermus fotölj((Y)) med morgonrocken en filt och min dator. ser alla som går nedanför och hoppas på att någon någongång ska göra något fult, men tråk östersund går helt normalt förbi bara. Fast det sitter ju faktiskt en riktigt het fet gammalgubbe utan trjöa på andra sidan gatan..Har det faktiskt ganska bra ändån. Ska nog sätta på åen film som emma tipsade om igår. Ja det blir bra. Jag har även kollat på cyklar. Måste ha en ny så jag kan ta mimg någonstans i sommar, min gammla vägrar jag att använda..så den ska säljas!
Imorgon tänker jag vara frisk, börjar få slut på saker att göra.
Hoppas ni har det kul på skolan allahopa. höhö.
min otroligt vackra utsikt.. fast om jag flyttar på mig en meter kan jag ju faktiskt sitta och kollas på det som ser ut som myror som åker i gb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0